reklama

dennik nezamestnaneho 2

tak a pokracujeme vdaka ohlasu s dennikom nezamestnaneho. píšem nejaké kové postrehy so strany zamestnanca/nezamestnaného v tejto dnešnej dobe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)

Dobrý deň,

takže pre všetkých Vás, čo mi odpísali píšem odpoveď. Hľadanie práce nie je ľahké. Keď nemám prácu, neznamená, že som fajnový a že nechcem robiť čokoľvek. To že si posielam životopis na čokoľvek neznamená, že keď dostanem odpoveď a dostanem prácu, budem sa sťažovať. Ale je to proste jednoducho zložité. Na rôznych pohovoroch dostanem odpoveď, že som na tú určitú prácu moc kvalifikovaný, na ďaľsiu dostanem odpoveď, že nemám dostatok skúseností. Tak aká je tá správne praca potom? Na Vašu reakciu a odporúčania som prijal prácu v Lidl spoločnosti. Vravíte, že aj to je práca. Ja chápem, že mnoho ľudí by za tú prácu boli vďačný, ale myslíte, že je to ozaj tak? Tí, ktorí to skúsili si to určite nemyslia, verte mi. Pracoval som tam iba pár dní a pochopil som, že to je vlastne posledné riešenie pre niektorých ľudí. Zoderú Vás tam z kože. Pracujete 8 a pol hodiny denne s tým, že máte zaplatené 8 hodín. Takže podľa nich by ste mali odrobiť 40, maximálne 42 hodín týždenne. Blbosť. Za 2 týždne práce tam som mal iba RAZ povolenú povinnú polhodinovú prestávku. Každý deň som robil minimálne o dve hodiny viac, čo znamená že za týždeň som neodrobil 40 zmluvných hodín, ale minimálne 52,5 hodiny, ktoré mi tvrdili, že dostanem zaplatené po 3 mesiacoch povinnej práce. Samozrejme, že keď som dal výpoveď, tak ich nezaplatili. Zneužívajú ľudí zadarmo, ale tým sa nechvália. Preto sa im tam striedajú ľudia ako na bežiacom páse. Ak si pozriete takú legálne vydanú aplikáciu volanú niečo ako Die Schwartze Buche fur Lidl, alebo The Black Book of Lidl, zistíte, že to tak nie je. Takže to, že si ja neviem nájsť prácu vážne nie je až tak moja chyba. Že mi jedny pošlú email, že som moc kvalifikovný na ich pozíciu a druhý, že nemám dostatočné skúsenosti pre nich, čo z toho pre mňa ostáva? Že ostanem sedieť doma tak ako sedím aj naďalej. Takže Vaše komenty na môj predchádzajúci článok, ako že som fajnový, alebo že posielam CV na práce ktoré nechcem robiť su nezmyselné. Lebo ja som ochotný robit čokoľvek, len sa nerád nechám využívať.

Michal Brodsky

Michal Brodsky

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som nezamestnany Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu