reklama

dennik nezamestnaneho 3

Tak a dneska je piatok. Nie ze pre mna by to nieco znamenalo, ale je :). Vcera som sa bol zaregistrovat na urade prace a mi povedali ze maju nestrankovy den. Aj ked na internete nic take nie je, a a dverach maju ze "Okrem ludi co chcu vyuzit informacne sluzby, novych registracii a objednanyh klientov" Tak sa tam vydam dneska. S pracou je to stale tam isto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Som bol v nedelu na pohovore na recepcneho a po 4 minutach mi povedal ze ja sa na tu pracu nehodim, lebo by som urcite po chvili zmenil pracu. To uz co je za kriterium. Vsak nech zamestna hocikoho, kazdy mu odide ked mu ponuknu viac. No co, vysvetlit to bohatym je tazko. Este k tomu vsetkemu mam aj zapal priedusiek a ledva dycham :( Za tento tyzden som poslal uspesnych 43 zivotopisov, a ani len jedna dusa sa neozvala. Vazne nechapem preco nemozu mat aspon automaticku odpoved ze prijali sme Vas CV, len aby sa clovek citil lepsie. Takze vazne nemam ani co napisat tento tyzden, len mam potrebu sa postazovat :). Sak mi vcera skoncil zivotopis na profesii opat, to znamena ze tam mam zivotopis uz 6 mesiacov. A stale bez prace. Teraz neviem ci uz je chyba vo mne, v zamestnavateloch, alebo v mojom veku. Lebo som tiez pocul, ze zamestnavatelia radsej beru absolventov, ktoryh si mozu vycvicit, ako ludi s praxou, ktory sa len tak nedaju. No neviem. Dalej som zistil, ze ambicioznost je tiez nebezpecna vlastnost na slovensku. Pokial robite pohovor, na ktorom je pritomny aj slovensky manager, musite si na to davat pozor, lebo sa bude bat, ze by ste mu mohli siahnut v buducnosti na pracu, tak Vas uz dopredu odsudil na neprijatie. Z toho vyplyva ze pokial idete na nizsiu pracovnu poziciu, tak sa musite tvarit nesposobilo a tak, ze na tej pozicii chcete urcite ostat cely zivot a nemate ziadne ambicie, takze pozor na tricky otazku "Kde sa vidite o 5 rokov" :). No nic idem ja este chvilu pospat a rano na UPSVaR, neh mi aspon platia zdravotnu ked uz nic ine :)

Michal Brodsky

Michal Brodsky

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som nezamestnany Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu