reklama

dennik nezamestnaneho 4

Ahoj, moj blog nemal byt o stazovani alebo o mojej nechopnosti. Mal byt o tom, ake je tazke si najst na slovensku uctihodnu pracu. A o tom aj ostava.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Najst si pracu na slovensku je ozaj tazke. Naprkilad naposledy som bol na pohovore na a teraz to myslim vazne Recepcneho v o2. Ani by ste neverili, ale ten pohovor ma 4 kola. Prve kolo je s dievcatom z personalneho z agentury. Ked nim nahodou prejdete, druhe kolo je opat s nou a s clenom predstavenstva nemenovanej spolocnosti. Ked nahodou prejdete aj tym kolom, caka Vas dalsie s clenom o2 a niekym z agentury. Ked uz mate take stastie, tak sa dostanete do posledneho kola, ktore je s Vasou buducou mananzerkou. Takze musite zvladnut 4 kola pohovoru na pracu recepcneho za 580 eur v hrubom. Vazne docela nechapem takemu vyberovemu situ. Neverim ze to existuje aj niekde inde. Vsak sa neuchadzam o poziciu manazera alebo nieco. Budem len sediet nikde a zapisovat ludi, ktory vstupia do budovy. Takze docela komplikovane sa dostat na obycajnu poziciu. No presiel som dvoma kolami, uvidime ako sa to dalej vyvinie. Aj ked opat som sa stretol s tym istym problemom ako obycajne. Bolo mi povedane ze sa im zda, ze som "overqualified" na tu poziciu, takze si nie su isty ze prejdem dalej. Ale na vyssie pozicie zase nemam skoly. Takze ako to potom je? Na jednu poziciu mate moc skusenosti a stupen vyssie nemate dost vzdelania? Chapem o co im ide, ale vsak ked sa o tu poziciu uchadzam, tak asi ju chcem vykonavat. Uz som sa poucil neposielat svoj zivotopis na prace, ktore by som nechcel robit. Aj ked ja by som bral hocijaku pracu, viem ze nema zmysel posielat tam CV. Aspon z vlastnej skusenosti. Nikdy sa mi neozvali z pozicii ako predavac v Tescu alebo Metre a podobnych. A to som neposielal raz, verte mi. Ale tusim je to zacarovany kruh. Bud mate vela skusenosti, alebo nemate vzdelanie. Doteraz som poslal 465 zivotopisov, z coho som dostal 22 odpovedi a z toho som mal 6 pohovorov. Zaujimava bilancia za skoro 7 mesiacov...

Michal Brodsky

Michal Brodsky

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som nezamestnany Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu